dimarts, 24 de febrer del 2015

Obertura perruqueria canina





                                         OBERTURA PERRUQUERIA CANINA
Bon dia!Estem a València al carrer de la Pau on es va a inagurar una perruqueria canina el dia 3 de Març.Començarà a les 9:15 del matí,tindreu bonos per als vostres animals i un aperitiu exquisit per a vosaltres i els vostres animals.A més, us donarem els millors consells per alimentar-los,cuidar-los i possar-los meravellosos de cara a l'estiu.No espereu ni un segon,us esperem!

4 comentaris:

  1. Ami m'agraden molts els animals i aniré a la perruqueria a aprendre consells!!

    ResponElimina
  2. esta bastant be,però podria millorar

    ResponElimina
  3. Hola Ainhoa l'article esta molt bé,mas fet assaventarme d'on tinc que amportar al meu gos la proxima vegada per a que el cuiden i em donen bons consells per a cuidar-ho,etc.Felicitats m'ha agradat molt!!!
    Fernando.

    ResponElimina
  4. Està molt bé, quan tinga mascota no duraré en anar!

    ResponElimina