divendres, 8 de maig del 2015


                                                                           SPOT
Un dia qualsevol,a classe de Valencia varem escogir els grups per a fer l'obra teatral de Valencia.Hi havien 4 capitans(Saray,Elena,Ariadna i Juanvi) i cada persona va elegir 4 persones per a formar els seus equips i ami em va tocar al grup de Saray format per:Irene,Saray,Sofyan i jo.una vegada ja formats els equips varem fer l'eleccio del capitol,el qual tendriem que representar.El esquetg que varem agafar va ser"UN POCO DE PASTA BASTA".Els dies a casa no estudiava molt  ja que no tenia molt dialeg i era molt facil de aprender-sel,pero els primers dies em va costar molt.Uns dies despres a classe entre l'uequip varem acordar el vestuari i com iva a estar l'escenari per al moment de fer l'obra.A classe varem fer el primer asaig i no va eixir molt be:Un dia abans de fer l'obra varem asajar,pero amb l'escenari i va eixir molt be i ademes va quedar molt realiste.Al dia seguent va arribar el moment de representar l'obra,pero abans varen eixir els demes grups,varen tindre molts fallos,estigueren nerviosos,s'en oblidaven,en definitiva aquell escenari era un caos.Quan es va arribar el torn de nosaltres,varem preparar-lo tot per l'interpretracio.El meu equip va estar con els altres,nerviosos,desconfiats i amb moltes equivocacions,pero  al final jo crec que va eixir be,pero com diu la dita"ningu es perfecte"
Alex mantas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada