divendres, 24 d’abril del 2015

LA MEUA EXPERIENCIA DINS D'UN SPOT

          
Bon dia,vaig a parlar sobre la meua experiència fent una obra de teatre.Primer várem llegir el llibre que ens haviém manat i després várem fer uns equips i haviem de escollir un esquetx per representar-lo,varem escollir un esquetx anomenat “el único que es único”.Al seguent dia hi havia de llegir el esquetx per memoritzar-lo. Várem començar a repartir els personatges i com ordenar l'escenari.
Vaig tenir que representar a un xic anomenat Jonas,era un xic amb diners,el que se denomina un "pijo". Caldria posar-me en el paper i parlar amb molta educació. Calia fer que estávem en un casa fent una festa. Per a mi el més important era saber ficar-me al escenari i ajudar-se tot el grup per fer-ho perfecte. Després hi havia que tindre la teua manera de estudiar, saber vocalitzar bé totes les paraules i fer gestos que faria el meu personatge.
Jo crec que l'obra va eixir un poc fluixa, pero jo vaig eixir content al saber que podia memoritzar un text llarg.
La meua conclusió és que fer una obra està molt bé perquè te rius un monto.



José García Salvador

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada